onsdag 9 november 2011

RackarTyg är äntligen igång!

Efter mycket funderade hit och dit - hemsida eller blogg - har jag bestämt mig.
Det blir en blogg!
Här kommer ni kunna följa mig och mitt tygskapande. Produkter kommer uppdateras kontinuerligt, tyglagret likaså och en prislista finns för intresserade.
Just nu är jag inne i en hektiskt produktionsperiod - det vankas flera marknader och julklappsbeställningar har börjat droppa in - så om bloggen inte uppdateras så ofta som ni läsare önskar vet ni vad det beror på.
Symaskinen går på högvarv!
Hoppas ni kommer att gilla min blogg och att ni sprider den vidare till vänner och bekanta!

//RackarTyg-Marie

3 kommentarer:

  1. Bilder! Jag vill ha bilder. I massor! ;)//Mona

    SvaraRadera
  2. Missade att godkänna ditt inlägg...och nu har lite bilder kommit upp. Mer kommer inom kort!

    SvaraRadera
  3. Hej jag är intresserad av att beställa t-shirtar till pojk st 92/98.
    Gör du byxor till pojkar i den åldern oxå i så fall vad? :)

    SvaraRadera